27 jan. 2012

På tåget hem

Nu är det helg! :-D

Fredag!

Och jag funderar på att inte lägga mig o sova på en gång när jag kommer hem.


Jag har suttit och funderat på hur jag vill att min Blogg ska se ut. Och jag kom fram till att jag nog vill försöka få fram en lite mer.... Rustik känsla. Lite postapokalyptiskt. Tycker att det är sjukt snyggt så....


Så jag tror att jag ska sätta mig och leka lite med det.

Gå och panta sen när affären öppnat ;-) haha.

Mat? Hm.... Sånt måste man tydligen också hitta på.

Hm. Gott och enkelt.... Hmm...

Ja...

får väl försöka hitta på något.


Och jag måste få tid till alla mina projekt också... Hur nu det ska gå till...

Har ju tusen olika saker jag vill hitta på...


Ush ja.

Nu ska jag bara njuta av att jag faktiskt snart är hemma.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: