29 maj 2011

Söndag

Så var denna veckan till en ända.


Ny vecka snart. Och med den, min ärkefiende: Måndag. Men men.. Hoppas denna veckan har bra och nya roliga saker med sig. Jag... Vill ha... Jobb.
Och jag vill ha pengar.
Jag vill ha ett datum för England.
Och jag vill ha... Snabbare tid. Haha! Jag vill ha METALTOWN!!! AWESEOME XD

Men men.

Helgen nu har varit bra iaf. Den har gått i Matens tecken måste jag säga. I lördags hade vi Frida och Jakob på besök. Jag lagade lite kött, potatis, broccoli och bea-sås. Och så gjorde jag yummie Vitlöksbröd till. Nom nom. Efter det fick jag se Avatar. Awesome movie. *drömmer en stund*

Söndagen har gått relativt snabbt. Som alltid när man försöker undvika måndagar..... Men idag blev en liten tripp till Indian Haweli med gött sällskap av Niclas och Raakel :D Skoj och gott :D Rullade hem efteråt ;)

Men men.
Nu ska vi ta tag i det här med... ett liv. O_O
Huu jaa....
Oh well.

Hello.


Btw, nån som ser mina fina små såna.... Saker här nere? Dom  som man kan kryssa i, typ "Gillar" och "ogillar" osv? 

Inga kommentarer: