4 jan. 2012

FotoAbstinens

Fredag är jag ledig. Det är väl vi alla... Men jag också! Haha.

Och  jag känner att jag vill ut! Jag vill på utflykt! Jag vill FOTA! Har inte varit på utflykt på länge, och jag har fan inte fotat på år och dar känns det som!

Och jag har hittat ett ställe som jag vill åka till...



Detta är HOVS HALLAR och ligger i norra skåne.. Nästan vid Båstad... Så det skulle ju ta ett tag o åka dit... Men jag tror nog att det skulle varit värt besväret... Jag är sjukt sugen!
Sen att man knappt kan ta sig dit utan bil... Det är ju förjävla skitdåligt... Jag känner EN som har bil, men jag vet inte om hon är sådär jättesugen på att åka dit. Ja, man vet ju inte förrän man har frågat ;) Hon kan överraska en ibland ;)

Men annars?
Vad finns det annars i Skåne som kan vara något?

Kullaberg är nästan likadant. Ligger lite söderut bara. Också sjukt vackert med all sten! :D

Finns säkert sjukt mycket att göra i skåne... Men vart ska man börja..? Jag vill åka... O_O Hm. JAG VILL FOTA!!! *abstinens*


Ok, Nu, klockan 18.50 har jag kommit på vart jag Verkligen vill åka i helgen. Jag vill till Söderåsens nationalpark :D 



  Självklart ser det inte ut så NU... Men jag måste få utlopp för mitt fotograferande. Jag Måste få komma ut och fota. Och snart bryr jag mig knappt om att jag (antagligen) kommer få åka själv också... Jag vill ut! Och eftersom jag är typ den enda här som vill ha lite natur ibland, så får jag väl åka själv då. Hmpf.

Inga kommentarer: