11 sep. 2011

Nattskift is the shit.

Då så. Ska iväg och jobba! Natt!

Känner mig både peppad och lite nervös. Ska jobba med nytt folk igen... men men. Det ska nog gå bra.

Helgen har varit kort, men rolig. Har hunnit med mycke! Fredag slutade jag ju vid halv åtta, hemma lite innan nio. Så fick man vila lite. Slängde i en henna i skallen och gick o la mig. Lördag lugn fram till 4-tiden. Då gick jag och älsklingen till en restaurang som jag blivit rekommenderad av Frida, nämligen tusen2. Hamburgare av lite lyxigare kvalité. Och Jävlar vad gott det var. Sådär gott, så man känner att man är mätt som fan, men man måste ta en tugga till för att det var så jävla gott! Och vi hade ju tur som fan, för vi bokade inte bord, men lyckades få ett iaf. Nästa gång får vi nog boka ;) haha! Fräscht ställe :D mysigt, och trevlig personal.

Så. Mätta och belåtna begav vi oss hem till Niclas och Raakel för förfest. Hade trevligt och roligt! Sen vidare till debaser. Tanken var att vi skulle se Entombed, men det var så jävla mycke folk och vi var trötta, så vi gick hem.

Söndagen började med tvätt och städ. Vidare ut på en runda på stan med Frida :D jag hittade typ ingenting, som vanligt när jag är ute efter nåt ;)

Så nu sitter man här.
På ert tåg som luktar funky. På väg till Eslöv.
Tjäna massa pengar. Awesome.
Ska bara lära mig allting så är det bra.

Och nåde den som ringer mig innan 15.00 imorgon! Huuu!
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: