22 sep. 2011

Sickness....

Ja fy fan. Har legat sjuk nu i... en massa dagar. 
Har inte kunnat jobba.. har inte kunnat göra något alls.

Gick till vårdcentralen när jag blev trött på det, och fick reda på att jag har nån sorts infektion i luftstrupen typ. Så antibiotika i 9 dagar. Dvs, ingen alkohol på min födelsedag... 
Jag har ändå försökt hålla min dygnsrytm något, dvs att jag sitter uppe på natten och försöker sova på förmiddan... Har ju inte gått sådär jättebra det heller. Sover så jävla dåligt. Har haft det länge nu att jag inte kan lägga mig ner, för jag börjar hosta på en gång... Fick ju hostmedicin också. Morfinbaserad medicin.. Cocilana eller vad det nu heter. Man blir lite wooozy av det kan jag säga.. huhu.

Så vad gör man när man inte kan sova? 
Igår var jag kreativ och sydde hela natten. Inatt har jag sysselsatt mig lite med foton. 

Morfar när han fyllde 80 år och alla sjöng för honom :D

Min kusins unge Julia :D Sjukt söt unge! 

Vargs mammas katt Irene Mattson ;) Gamla tanten!! :D Tror hon är typ..17? 

Gamla tanten Irene ;)
Så vad ska man göra nu?
Glo på Animal Planet, glo på foton.... haha. Yeah, och sova lite sen på morgonen ;)

Fan jag fyller ju snart tanten.
En dag kvar. Idag är det den 22:a September ja...
En dag kvar...

Haha, och jag vet precis vem som kommer vara först med att gratta mig ;)

Inga kommentarer: