1 okt. 2011

Metro Photo Challenge

Nu går årets photochallenge igång hos Metro. Och naturligtvis var jag tvungen att lägga upp några godbitar som jag varit nöjd med över åren som gått. Jag har bidragit i tävlingen med de fotona som jag är mest nöjd över.
Jag skulle bli sjukt glad om ni kunde hjälpa mig genom att rösta på mig och mina foton!

 
Bilden på Jesse som jag blev inspirerad att göra efter att ha sett Pans Labyrint. Sjukt bra film, och fotot är jag nöjd över. Photoshop delux ;)



Ute på promenad med Frida i Januarikylan. Detta fotot är nog det jag är mest nöjd över, och som folk i allmänhet brukar hylla mest.



Swanmeeting
 Svanar som samlades i ett öppet fält av januari-isen utanför Limhamn i Malmö.
Jag och Tina åkte ut till Ven för en promenad. Ni som har sett filmen "Gladiator" borde känna igen bilden ;) Haha.


Ni kommer till bilderna på Metro genom att klicka på bildernas rubriker. Rösta gärna, och dela gärna med er av dom på Facebook om ni vill hjälpa mig vidare ;) 

Annars?
Nu har jag gått över till ständigt nattskift. Går bra :D Jag tjänar pengar som fan ;) Hahaha! Det gjorde att jag nu ÄNTLIGEN kunde köpa mig en DISKMASKIN!!! :D Hur härligt som helst! Slipper diska allt för hand! JEEEJ!!! :D

Inga kommentarer: