19 okt. 2011

Irriterad som "#%¤#/")

Nu, EN OCH EN HALV TIMMA FÖR SENT kom idioterna. Hur fan kan dom tycka att det är OK?!

Blir så irriterad på sånt här beteende. Jag har väl fan annat o göra än att vänta på dom nissarna eller?! Inte för att jag ens fattar vad det är för fel  på våra fönster heller. Dom funkar ju som dom ska? O_o Vad är det dom Fixar?! Ingen av dom pratar ju svenska heller. Inte engelska heller. *suck*

Och jättefint att våran hyresvärd bokar in massa nissar i våran lägenhet utan att berätta detta för oss. Imorgon, TYDLIGEN, kommer en rörläggarsnubbe och ska fixa våra element. Han var bokad klockan 10. På morgonen. Jättebra att dom kollar med oss om det är ok. Det är ju inte så att jag sover vid den tiden. Inte alls.Och våran vaktmästare har ju redan konstaterat att det inte går att fixa ventilerna i elementen. Men NEHE, det ska dom kolla IGEN. BYT UT ELEMENTJÄVLARNA. Det är fan iskallt inne redan nu, och jag vill fan inte upprepa förra vinterns 15-gradiga kyla i sovrummet.

Jag känner verkligen att mitt humör håller på att gå åt helvete.
Åt helvete med allt.
Jag behöver slå någon snart känner jag....

Inga kommentarer: