7 sep. 2011

Sex and the City

Jag vet inte vad det är, men jag gillar serien! Haha, bevisar att även jag är en kvinna ;)

Har legat hemma nu i 3 dagar. Ska försöka mig på jobbet imorgon. Hoppas på sömn inatt så jag kan fixa det. Lite synd på serien. Just nu när jag är sjuk är den bra o ha hemma, ligga o glo på, men när jag jobbar har jag ingen tid över till det. Oh well... Får bli helgtittande då :P

Och jag håller på att bli galen... Duvorna är tillbaka.... Funderar starkt på att riva upp listen och täppa till det där jävla hålet själv.. Men ja. Hur mycket skit åker jag inte på då? För o fixa något som min hyresvärd egentligen ska ta hand om.... SUCK.
Ringde till kontoret idag och sa att jag ville att någon kommer hit och tittar på det. För nu är jag trött på det. Trött på skiten. Kommer dom inte idag ringer jag imorgon igen. Kommer dom inte då så ringer jag på fredag. Och på Måndag. Och Tisdag. Onsdag. Osv. You get the point?

Other news?
Njäeh.

Det låter verkligen som om duvorna håller på o juckar där... Jävla illa.

Inga kommentarer: