28 aug. 2011

Det här med foto...

I HELA min bekantskapskrets tycks det bara vara jag som är intresserad... Är det så? Är foton så urtråkiga så man inte besvärar dem med ens ett ögonblick? Och att skriva EN kommentar om dom, det är ju för jävla jobbigt?!

Jag känner det att jag blir lite sån att man har ju ingen lust EGENTLIGEN att dela med sig av sina foton till sina kompisar och på sin fb-sida, för det verkar inte vara någon som bryr sig?
När jag laddar upp på Fotosidan och liknande får man ändå konstruktiv kritik och folk hyllar eller dissar saker med den.... Men inga av mina kompisar? Ingen?

Vad VILL man se foton på då?
VILL man se foton alls?
Eller är det JAG som är för jävla dålig eller!?

Jag känner det att man blir lite deprimerad ibland på folk.
Ingen bryr sig om något alls nu för tiden.


Nåja. Jag vet att JAG gillar det iaf.
Och en dag blir jag känd för det så. Ha-Haa på er.

Nästa helg åker jag till stugan och ska fota som en galning. Jag har ju fått ett nytt objektiv i födelsedagspresent! (Fyller inte år än, men jag tjatade mig till den nu iaf.) Jag har 1000 ideer, och jag ska fan testa så mycket som möjligt med den också.
Så nästa helg kommer det upp nya foton igen.

Någon som brydde sig?
Näh. Didn't think so...

3 kommentarer:

kathrine sa...

Jag brydde mig, och brukar titta på dina bilder:=)
Jag tycker det är skitkul när folk lägger ut, och DU är verkligen jätteduktig.
Så jag ser fram emot många till....
Kram tant k

Pia sa...

you go girl =)

det är inte det att man inte bryr sig, jag gillar att kolla på dina foton, du är skitduktig, men inte ofta man kommenterar för jag vet inte vad jag ska skriva?

men fortsätt som du gör <3 puss

. sa...

Min design snygg..hihi..Är väl och ta i :-P Men, tack ändå :-D
Jag vill ha nåt annat, men är inte så haj på det där med bloggdesign :-P

Din däremot, AWESOME ! :-D