10 aug. 2011

*seg*

Känner mig sjukt seg... Jag behöver inte gå hemifrån förrän om 2 timmar... men det känns ändå inte som "fritid".. Asså det känns som man bara går och väntar på att man ska iväg till jobbet..
Sjukt jobbigt att jobba andraskift.
Nåja, nästa vecka är det förstaskift igen..


Jag har kommit fram till att det inte är så långt kvar tills jag fyller år.
Jag har kommit på 2 saker jag vill ha i födelsedagspresent.
Men jag är medveten om att jag bara kan få den ena...

Detta är den första:
 
Ett telezoomobjektiv! :D  Sjukt sugen. 

Men så är jag inte helt hundra på om jag vill ha den, eller om jag vill ha ett Macroobjektiv... helst både som sagt... Men ja... man får ju se vilken jag tar. 

Jag är sjukt sugen bara. XD haha
Och tiden går ju så sjukt sakta när det är något man vill ha! 
Jag vill ha! ! !! ! 1 ! !!  ! ! ! 1

Med telezoomet får jag bättre zoom... och vissa andra funktioner... Men med ett macroobjektiv kan man också få massa häftiga bilder... 
BESLUTSÅNGEST! >_<




GLÖM DET OBJEKTIVET! 
Jag hittade en annan som jag vill ha!! 
OCH DEN ÄR BILLIGARE! 
Smålänningen i mig vaknade till liv och blev überlycklig.

DEN HÄR  vill jag ha!!! 
Nej, SKA jag ha! 
Jävlar i det att jag ska ha den! 

Inga kommentarer: