9 aug. 2011

Mycket som snurrar...

Men ack så lite som kommer fram. Hela världen är i uppror. Fan ska man börja hamstra konservburkar och vatten? Typ, köpa på sig lite saker så man överlever när alla andra går och får masshysteri och självdör?

Nå, så hemskt är det väl inte än. Alla tycks bara tro det.

Jag vet iaf att jag är innerligt trött på saker och ting. Och människor. Och det faktum att man inget kan göra.

Men men.
Som tur är så är jag född med en förmåga som gör att jag kan koppla bort all skit och mind my own business. Det kallas i vissa fall för Fantasi, och i vissa andra fall Sunt Förnuft. (som f.ö. borde läras ut i skolorna....)
Vissa borde kanske få gå en "komvux" i det? Ky-utbildning? Eller typ tvångsskola?
Och vissa borde helt enkelt bara skjutas. DAGENS SANNING!

Oh well...
Tror mest att mitt dåliga humör beror pa att jag måste vänta på tåget... haha. Det är kallt ute, tåget är inte här förrän om en kvart, och jag vill hem till min säng, min man och feta katten!

Kom hösten nu eller?
*random tankar*
Borde man börja ha med sig halsduk?
Vantar har jag i väskan.
Sjukt kallt är det ute iaf.
Hoppas mannen haft vett nog att stänga fönstrena...


Ooooh vad jag vill ha älgkebab!
Malmöfestivalen, vart är du?? :D
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: