21 aug. 2011

Söndag VS Måndag

Hur ska den här kampen sluta?? O_O
Jo, I'll tell you... Söndagen gör ett jävligt bra försök med Malmöfestival, Älgkebab, DrQuinn och utlopp för min kreativitet... Men jag vet  att Måndagen kommer segra, för jag känner redan nu att jag har Måndags-ångest. Som alltid. Veckan går snabbt, men helgerna går alltid snabbare....
Jag har haft fullt upp, så jag får väl skylla mig själv. Fredagen gick över snabbt. Satt barnvakt en sväng åt kompisar, sen var det hem och slappa med DrQuinn. Lördagen gick snabbt eftersom jag slappade så jävligt på morgonen, gjorde mig iordning och stack ut med kompis och hade awesome time ute på stan! Det kändes lite Metaltown där ett tag när man satt i ett öltält med en päroncider i en plastmugg och hög musik som dundrade på live. That was awesome man!
Söndagen nu då, vakna, gå ut och smälla i sig en till älgkebab (<3) och lite annat, och gå hem och upptäcka att jag också hunnit rensa ur garderoben, så jag har massa kläder som ska slängas, så vad gör man? Man börjar sy en väska. Som inte alls blir snygg... Hahahahhaha, ,men ändå, jag har fått utlopp för min kreativitet :D
Så idag har också gått snabbt...

Imorgon är det Måndag. Och jag jobbar andraskift. Jag får alltid extra ångest när det gäller andraskift... Men nu är det ännu värre... för... ah.. I don't wanna tell. You never know who's listening.... Hm....

Hoppas nästa helg kommer snabbt.
Och sen nästa helg.
Så hoppas jag på att få shoppa lite nu i veckan också..
Det finns en speciell grej jag haft ögonen på nu ett tag...

Inga kommentarer: