14 juli 2011

fun?

Where did the Fun go?!
Asså jag menar inte som i att jag har tråkigt hela tiden, utan jag har inte nog med dagar då jag gapskrattar! Haha.
Det var enklare förr.
Nuförtiden är jag bara för trött för att orka något alls. Jag vill ha kul!

oh well.
Ja. Äh.

jobbet gick ganska smärtfritt idag ändå måste jag säga. Visst var jag på dåligt humör i morse o så, men annars har dagen gått ganska bra. Vi jobbade så pass mycket så jobbet tog slut. Fanns inte mer för oss o göra. Så vi fick sluta en timma tidigare. Men få betalt sista timman också. Huhu.
Och imorgon har vi typ ingenting o göra. Så vi kommer säkert få sluta tidigare imorgon också! Så jävla najs!! :D AWESOME FO ShO!
Så ska Älsk och jag till Mackedii o käka sen. BigTasy är ju tillbaka! HELL YEAH!

Så funderar jag på att börja använda bilddagboken igen. Eller ja, dayview som det nu heter... Där kan jag egentligen dumpa hur mycket bilder som helst. Folk behöver ju inte bry sig. Egentligen. Och då blir det ett bra sätt för mig att komma ihåg vad jag gjorde dom dagarna. *tummen upp*

Och app fanns ju till telefonen så.
Why not?

Inga kommentarer: