1 juli 2011

2 bra saker!

1. Nu har jag äntligen fått lite feedback angående dom här jävla duvorna som härjar fritt i balkongen bredvid. Haha. Sjukt egentligen. Men nu ska det fixas iaf. Dom ska sätta för nånting så inte dom jävlarna kommer in i hålet längre. Orkar fan inte med en kull med ungar till! Shit vad dom låter! >_<
MEN, soon, they will be gone!

2. Jag ska till Frisören! För första gången på flera år så ska jag till en salong och klippa mig. Håret är fortfarande inte riktigt så som jag vill ha det. Och denna frisören jag ska till har fått bra recensioner runtomkring på nätet och så, så det känns tryggt. 330kr känner jag att jag kan lägga ut asså. Det är inte så dyrt för så bra rykte som dom har på den salongen.



*springer och sprutar vatten på duvor*

Jeeej.

Och så jobbar man inte lika länge idag!
orkar dock inte åka in tidigare för att äta... Så jag börjar halv två.. slutar halv åtta. Thank god. Blir roligt att få träffa karln ikväll också! :D I vaket tillstånd! :D

Höhö.

Idag är inte en sån jättehemsk dag.
Även om den ändå är lite hemsk.
Men inte sådär jätte.

Inga kommentarer: