12 juli 2011

På jobbet...

Huuu jaa... ännu en dag att ta sig igenom.

Jag känner att jag också vill ha semester. Skulle varit sjukt najs... ha en Betald semester. Fan vilken lyx.

Annars så hoppas jag på att jag blir flyttad till den andra avdelningen idag med. Trivs mycke bättre där. Vet inte varför, för man här inte lika mycket frihet, och jobbet är lite... jobbigare? Typ. Men jag trivs bättre där. Tiden går snabbare.. huu.

Så.. vad ska man göra i helgen tro? Dom har ju lovat regn så.. hm. Kanske kanske.
Hoppas man kommer ut lite iaf. Vill utnyttja mitt sommarkort lite också! :D och vila.. och göra färdigt fridas present! :D den kommer ju bli så jävla awesome känner jag! :D

Meh först och främst, ta sig igenom dagen...
Undrar när pojkarna här hade tänkt o börja? O_o
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: