30 juli 2011

Still Alive!

Märker att jag inte har tid för  bloggen. Haha. Well, så går det när man har fullt upp!

Det har verkligen varit intensivt nu på senaste. Är och jobbar på ett företag utanför Lund. Tömmer containrar på däck och sorterar och lyfter och kör truck. Förvånansvärt så trivs jag faktiskt! Helt sjukt! Det är slitigt som fan, men jag trivs! Det är inte sådär stressigt, och kollegerna är bra. Så ja :P Haha.
Har en vecka kvar där, sen jobbar jag i Eslöv igen... Längtar faktiskt inte tillbaka dit. Men men.

Förra helgen var Anders och Maria och hälsade på. Ett kalas hos Niclas och Raakel och en massa gående på stan :D Najs som fan var det! Så i tisdags kom svärmor och hälsade på. Åkte på torsdag igen.
Och jag jobbade under hela tiden. Haha.

Nu i helgen ska jag väl hinna göra NÅGOT iaf. Jag är så sjukt sugen på att gå ut och fota... Men det ska ju regna hela dagen säger dom... Så vad ska man då hitta på? Jag vill ju fota! >_<

Ikväll ska vi grilla iaf. 
Hem till Ville och Maria och grilla med kompisar och ha det trevligt :D

Så består morgondagen av städ.. Ush ja. Städ och tvätt... Och efter det är man helt död, så då orkar man ju inte göra något heller.
Oh well. Vi får se vad som händer!

Inga kommentarer: