30 juni 2011

På väg hem....

Denna dagen här varit lång.. tur att man här bra betalt så det är värt att jobba. Haha. Jag känner att jag har sjukt ont i ryggen, och humöret är inte det bästa... men pengar kommer jag få iaf!

Imorgon ska man in lite tidigare. Jobbet bjuder på sommar-lunch. Och det bästa med det är att jag får betalt övertid för det. Så jag kan ju inte säga att det är något dåligt ställe jag hamnat på!
För även om jag gnäller och har mig så trivs jag faktiskt. Önskar bara att jag fick göra mer. Vissa saker får ju inte vi inhyrda ta hand om... så det är ju lite tråkigt. Men men.

Hoppas att helgen inte bjuder på för mycket regn! Jag vill ut! Ut och resa lite i Skåne! Ut och fota! :D

Och jag hoppas att jag kan somna snabbt när jag kommit hem. För Dude, vad jag vill sova!
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: