22 juni 2011

Åka hem o leka husfru

Ja, en liten stund iaf. Måste komma på något bra att laga till middag också... broccoli var länge sen.... Haha, fast det här ju sin orsak också. Sist jag köpte färsk broccoli flyttade en liten larv med in. Mysigaste var ju att jag inte upptäckte den förrän den seglade upp till ytan i det kokande vattnet. Myyyyys.... ehum....

Anyhoo!
Det ser ut som att det inte blir någon Englandsresa i år.
Men inte deppar jag, för vi har en plan-b isf! Den innehåller Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax. ;) Göteborg, Liseberg och Ullevi :D Fan vad roligt det skulle vara! Man måste ju liksom se dom innan dom går i pension ;) och jag här ju faktiskt lyssnat på Metallica i en herrans massa år...
Jag har dessutom spanat in lyxiga sittplatser med tillgång till bar så...;) nu gäller det bara att jag lyckas omtalas gubben om att han är minst lila sugen som jag ;) höhö

Wtf, har min "kommentera här"-knapp slutat fungera?
Kan du vara så bussig o se om den funkar? ;) höhö
Published with Blogger-droid v1.7.1

1 kommentar:

anne panne sa...

Låter ju kul med the big 4!!!
Jag hade nog inte heller varit så sugen på broccoli om jag hittat en larv..hehe..
Men jag tycker ni ska satsa på Ullevi iår! :) kram kram