8 juni 2011

Jorå serru

Jo men visst fick jag jobb! Härligt!
Det enda som inte är härligt nu är mina värkande armar! Men shit på dom, jag har jobb och tjänar pengar igen. (Aj, axlar också!)
Igår var nog den mest fysiskt och psykiskt krävande dagen någonsin i mitt liv. Shit vad jag slet. Kan  ju inte börja första dagen med att gå hem lixom. Oh no! Så jag kämpade. Och kämpade. Got the bruises to prove it! Och jag klarade av det!
Men så skulle jag gå hem, och där började ALLT gå fel! En såndär dag, kan det gå fel, så går det garanterat fel! Först, så var mitt vatten ljummet. *morr o mutter* tänkte jag. Så började det regna. Fine. Upp med paraplyet. Ena hörnet hade släppt. Skit också. Så börjar det regna mer och mer... Och blåsa... Och mitt paraply hade verkligen ingen moral och självrespekt, utan hon vek upp sig som Asta-5-krona och fladdrade i vinden. 2 hörn sönder och helt slapp blev hon. SKIT tänkte jag. Mobilen höll på och dö, men jag var ändå tvungen att fixa sms biljett till bussen, och Bussen! Den höll jag ju på att missa! Shit. Fick springa. Nej ush och fy. Gårdagen vill jag inte vara med om igen.
Kom hem till en kärleksfull karl som fixade god mat åt mig och grejer iaf. Så det var najs.

Och nu efter ca12 timmars sömn så mår jag ändå hyfsat najs.

Imorgon och fredag, helg, jobb 3 dagar, sen METALTOWN!! Oh yes!!! :D AWESOME! Jag ser fram emot! :D

Inga kommentarer: