24 juni 2011

Metaltown - lite mer.

Nu är klockan 09.23, det är Fredag, och jag sitter hemma på soffan :D Det är sjukt najs med långhelg! Jag ska nog ta det så lugnt som det bara går. Färga lite hår... fota lite ;) You know, the usual stuff.

Igår fick jag ett mail.
(OOOOUH!)
Ja, och det innehöll bilder från Metaltown! :D Jag och Frida hade bara en kamera med oss, och det var hennes lilla gamla kamera. Skitbra att ha med. Liten så den får plats varsom, men inte för dålig ändå.

Och ett foto blev jag riktigt förundrad över. Ni vet, på kvällar och sånt när det inte finns tillräckligt med ljus och man försöker fota band som uppträder, brukar det oftast bli såhär:


Detta var Deicide som spelade inne i ett ruttet litet tält... (Nu när dom verkligen tar sig till Sverige, Utan Att Ställa In, så får dom ett ruttet litet tält... hm)

Men detta fotot jag snackar om, det var från System of a Downs konsert. Blev sjukt najs! Se:

Helt sjukt!!! :D I LOVE IT! :D
För även om den konserten var det svettigaste och det trängsta jag varit med om... Så var dom bra ändå. haha. Jag vet inte om jag sa det, men jag och Frida fick ju dras över kravallstaketet av vakterna. Det blev så sjukt mycket folk... Helt sjukt...

MEN MEN.

Fler foton! :D

 Korn!! :D

Raubtier!


FKÜ!

Frida är peppad!! :D 

Jag hade världens skabbigaste hår. Men vem bryr sig, det är festival ;) Och Glada var vi! :D 

Anvil! "Metal on Metaaoooooo!" 

At the gates!

Meshuggah!

Cradle of Filth!

Cradle of Filth

Lördagen: Regn hela dagen. Shit asså. Instängda i ponchos. Haha. Men tur var det att man hade dom. 

FY FAN vad det var folk!

 Korn! Och massa folk!

Lerigt som fan var det! Haha ;)

Så.. Nu har jag fått upp lite bilder. 
Nu ska jag färga hår! :D

Inga kommentarer: