26 juni 2011

Men ge dig....

Dom här duvorna gör mig galen... Dom sitter där ute o stönar hela jävla tiden! Och dom är ju så jävla tröga så dom inte fattar att dom inte är välkomna här! >_< BLÄH!
Idiotfåglar.....

Annars idag?
Vi ska ha film-dag. Kolla massa film och vara allmänt svulliga. Antar jag. Haha.

Egentligen är jag sugen på en till foto-runda, men jag pallar inte.

Drömde inatt att jag blev känd. Hmpf. Det var någon som delade med sig av mina foton, och helt plötsligt hade jag massa fans och alla tyckte att jag var sjukt duktig... Haha. Surt o vakna upp från det XD Hahaa!

Jag behöver städa idag.... Huuuuu.... Och nästa vecka jobbar jag kvällsskift... Huuu... Är ju inte sådär jättepepppad på det... Men det ger ju pengar... Tur det.

Ja Metallica o co blir ju inte av. Min käre karl fick inte ledigt från jobb så... Hmpf. Skulle varit skoj... Får se vad vi hittar på istället. Hoppas på nåt skoj.

Oh well.
Undrar när karl hade tänkt o vakna? ;)

Inga kommentarer: