1 juni 2011

Filter

Och NU upptäcker Eve att "Jo, men ett UV-filter är bra att ha på kameran, så den skyddar både mot bla bla och repor o smuts o shit". Så Eve googlar. Skriver frågor på FB. Hon letar och letar o shit vad dyrt.
Men...

TRADERA! :D YEI!
Fan vad bra! Så nu har jag ett polarisationsfiler och ett vanligt UV-filter som väntar på att få komma hem till mig :D Jeheej :D Hittade massa andra saker som jag också ville ha.. Men det får jag ta sen nån annan gång ;) Just nu ska vi la helst ha råd med sommaren också.

*polka polka*


Och ännu har ingen lyckats kommentera min blogg.
Vem skall bli den förste? ;) 

1 kommentar:

anne panne sa...

Jag har lämnat en kommentar innan..men jag kanske gjorde fel..hehe.
Kul att du kommer igång me fotandet igen :)
Ser fram emot o se fina foton!!! Kram kram