14 juni 2011

Planering

Sitter och planerar för fullt. Haha. Jag är ju en av dom som måste veta allt om hur jag tar mig från plats A till B, och allt därimellan. Jag måste veta allt för att slippa få panik. Haha.

Så nu sitter jag och planerar hur man tar sig från min moster till festivalområdet. Och allt det där. Har kommit underfund med att det finns SMS-biljett (Supernajs) och att bussar och spårvagnar går hela natten och helgen. Så det är najs som fan.

Jag har planerat hela "vad-som-inte-bör-lämnas-hemma"-listan. Jag har t o m planerat vilken tid jag ska upp på morgonen. Jag måste ha tid till att duscha och göra mig iordning. Plattången måste hinna svalna. Och jag ska vara på Centralen i tid så jag hinner hämta biljetter och inte stressa över det. Så... Ja. Jag har en hel del att göra.

MEN jag har planerat allt.
Så inget kan gå fel. Haha ;)

Nu bör jag snart... Njaeh... Inte gå o lägga mig än... Eller ja. Typ snart. Nångång. Haha.
Men det är ju så, går man upp kvart i fyra på morgonen så... gör man. O_o


JAG ÄR PEPPAD!!

Inga kommentarer: