10 nov. 2011

In the middle of the night...

Så sitter man och funderar.

Jag planerade att spendera mesta tiden av helgen i min soffa.. men många roliga saker tycks dyka upp och förstöra det...

Iofs, lördag eftermiddag är bokade till middag med vänner, så den ser jag fram emot.

Men så är jag sugen på att åka in till Lund en sväng.... bara för att se Lund liksom. Fota lite kanske.

Men så läste jag nu att flogging molly ska spela på KB på fredag.... är man sugen kanske? Skulle ju vara roligt o se dom... men alla fulla människor.... och så kostar det.... och så måste man ta en cider eller två...
Ne fy vad jobbigt det lät nu... blir nog dejt med älskling på soffan :D

Men lördag.
Lund eller inte Lund?
Det är frågan....


Nåja. Idag har jag lite andra uppgifter på jobb! Tiden går fort som fan! :D

In igen.
Jobba röven av sig!! :D
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: