20 nov. 2011

Söndag igen alltså.

Helgerna går så snabbt.... Man hinner inte med att vila sig som man vill.. jag känner mig fortfarande helt slut, och ska iväg o jobba inatt. hujhuj,.. MEN snart är det julledigt iaf! Är ledig på mellandagarna! YES! Fy fan vad härligt !

och ÅTERIGEN vill jag resa.... Why aint I a millionare?! WTF!
Jag vill till Japan. Kyoto. Har kollat massa där innan... Vill vill vill dit!

Vill göra NÅGOT iaf... Damn.

Kanske borde gå ut och shoppa julklappar snart också? Lön på fredag... It's najs..

Men kan någon ta o diska åt mig.. ? Har en sån monsterdisk som ropar på mig... och jag har verkligen ingen lust att diska. Jag vill sova. Ligga på soffan och inte göra nånting, och känna att jag inte har minsta lilla dåliga samvete för det. Disk. Blah. Vem fan uppfann det egentligen?!
Kanske borde börja köpa engångstalrikar och sånt? Hmm....

Inga kommentarer: