24 nov. 2011

Snart Fredag igen

Lovely.

Även om jag är sjuuuukt trött idag, så är det värt det.
Satt uppe rätt länge i morse.
Biljetterna släpptes ju klockan nio! :D
Så jag bokade biljetter till mig och älsklingen till BLACK SABBATH! :D

Även om jag inte har varit sant jättefan av dom, så är det ändå status på att se dom. Jag glädjer mig! Se Ozzy ju! :D
Bara det att man får vänta fram till juni. Men men.
Rätt som det är så är man där :D

Härligt att faktiskt kunna göra nåt sånt. Fick höra igår att dom skulle spela, och bestämde mig idag för att beställa biljetter. No problems :D
Awesome!

Och imorgon har jag playdate med Frida på citygross :D jeeeej! Handla! :D jeeeeej! :D lite mat, lite julklappar och lite sånt presentinpackningsshosan. Najs najs! :D

Strax sista passet på jobb innan helgen.

Life is Good.
Idag är det det.

Även om kroppen bara vill sova.
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: