23 nov. 2011

På jobb igen...

Denna natten och nästa kvar, sen är det helg igen. Och damn vad jag vill shoppa! :D skulle behöva en sån shoppingvagn känner jag... haha! Vill till citygross.. och ut en sväng på stan... vill till Ikea... och jag vill beställa lite kläder. Undrar hur mycket jag får shoppa egentligen? XD får ju najs lön denna månaden så...
Julklappar! :D ska köpa julklappar! :D har ju bara systersönerna och vargs systerdotter att köpa till, så det blir bra klappar i år! :D England är lätt att köpa till... och Mikko o Jesse har jag nog kommit på bra klappar till också. Huhu.
Får se om resten av familjen har förtjänat något litet också ;) i våran familj funkar det ju som så att vi officiellt inte köper till vuxna. Men ja, vi får se ;) huhu.

Skulle egentligen velat ha skjuts upp till Gislaved i jul... men det ser ut som vi får ta tåg iaf.

Nåja. Får väl ta säckakärran till hjälp XD haha! Katten ska ju också med ;)
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: