13 nov. 2011

Vill.... Men ja. När? Hur?

Känner att jag Verkligen måste få tummen ur och resa nångång snart... Men problemet är: NÄR? HUR? MED VEM?
JAG VILL ÅKA NORRUT!
Jag vill fota.
Jag vill ha snö...
Jag vill ha ledigt..

Vart tog helgen vägen?
Känns återigen som att jag bara var hemma och vände. Nu ska jag snart till jobbet igen. Jag får ångest... Seriöst... Men nu när jag är SÅ nära kan jag inte droppa det. Jag måste stå ut tills jag får lite ledighet... Ett fast arbete... Kanske anställning... HOPPAS JAG. MEN jag tror att allt kommer skita sig snart iaf. Det brukar det göra om saker och ting börjar gå för bra. Snart kanske dom kommer på att dom inte behöver mig iaf. And then I'm screwed... Då blir det säkert DHL igen, och dit vill jag verkligen inte.. Värsta stället jag varit på. Jag går inte tillbaka dit. Nix nej.

men ja...
Norr. Ledigt. Snö. Fota.
Det är vad jag vill just nu.
Varför ska det vara så svårt?







JAG VILL.
Varför vill ingen annan som jag ibland?
Inte ens lite då och då?

1 kommentar:

anne panne sa...

Hehehe! Det finns ingen snö uppe i norr heller än. Och vi har haft mer snö här dom sista 2 åren ;)
Jag skulle haka på direkt om d va billigare o flyga dit. Men d kostar ju fan mer än till medelhavet..