9 nov. 2011

Vinterlängtan...

Åh... Jag känner mig lite... kluven. Haha.. Jag vill ha vinter. Samtidigt som jag vet att jag kommer gnälla om kyla och slask... men jag kan inte låta bli att längta efter vintern iaf! Jag vill ha snö! Underbara snölandskap!
Och mest av allt: JAG VILL UT OCH FOTA!





Jag håller på att bli galen. Jag hinner inget annat än att jobba. Jag vill ut... Jag vill ha vinter. Jag vill ha besked... Jag vill veta hur länge jag ska vara kvar där jag är och jobbar idag. Jag vill ha ledigt... Jag är slutkörd känner jag, och så kommer dom och frågar om jag kan jobba en extra natt? Nej tack, inte just nu. Helgen ska spenderas med vila och mat. Och lökringar.
En oxgrytstek ska göras och den ska ätas.

Och jag måste få utlopp för min kreativitet.
Jag måste få fota.....
Hoppas min fjärrutlösare kommer innan helgen då. Huhu.

Och jag hoppas fan att mina böcker kommer snart!! För snart är min Isfolket-samling komplett! Jag vill ha böckerna nu! Jag vill veta hur det slutar!! Vad fan!

Men mest av allt, just nu, vill jag lata mig på soffan.
Om en timma måste jag sticka iväg till jobbet. Så dvs, inget latande för mig inte.... Måste iväg... måste det... måste hinna... måste göra det.....
Men om jag inte vill då?

Hoppas fan att jag får ledigt på mellandagarna.... Jag behöver ledigt....

Inga kommentarer: