23 dec. 2011

GOD JUL!

Är väl imorgon egentligen, men eftersom jag inte kommer skriva imorgon, och hade lite tid över nu, så passar jag på att hälsa god jul till alla (2-3) som läser här! :D


Idag händer det mycket.

Jag ska ut en sväng på stan på hemligt ärende. Inte jättespännande, men det är klart att man ställer upp :D
På något sätt känns det jobbigt att behöva duscha, MEN eftersom jag har pizzadejt med kompisar senare ikväll, så måste jag ju! Hahah! Kommer bli shjuuukt roligt :D Så ja, jag offrar mig och duschar idag också ;) Hahah.
Så väntar vi på att Varg ska sluta jobbet, komma hem, och att Tume ska komma, och att vi ska sticka iväg till Gislaved! Shjuuukt snällt av Tume att komma och hämta oss, för DAMN vad vi har packning... O_O Jag fattar inte vart allt kom ifrån! Men likt förbannat står där 3 papperskassar (varav 2 består av julklappar), en kasse med täcken och grejer till mamma, en kattbur innehållandes katt (senare), Min resväska och Vargs ryggsäck. Shiiit.
Det är sjukt.

Men innan allt detta så ska jag hinna ut, duscha, göra mig iordning... Öhm... det var nåt mer... Well... Anywhoo...

Jag kommer INTE skicka ut massSMS med GodJul till alla, det gör jag HÄR och på facebook ;) Jag har inte riktigt tid att skicka massa sms på julafton ;) haha.
ETT VET jag att jag kommer få, och det är när Ferdinand kommer på tv ;) HAHAA! Det är TRADITION, har varit många år, och FAN TA DIG om du glömmer mitt sms!!! :D HAHAHAH!! (Du vet vem du är ;))

Ok.

Så var var vi.
Ut var det ja.

Inga kommentarer: