10 dec. 2011

Making of the nails

FÖRST tog jag och maskerade den vita tippen. Köpte färdiga naglar med vanlig fransk manikyr. maskeringstejp var the shit to have när man höll på med det här.

Samma med ränderna, jag klippte små rämsor med tejp, tejpade på och målade :D Det var lite knivigt att få bort tejpen, men med en pincett blev det lite lättare. 




Sen började det pilliga. Använde nån sorts snabblim och klistrade på lite stenar! En tandpetare att applicera limmet med, och en pincett till att lägga på stenarna. 

Och ja, voila! Såhär kommer det se ut sen när jag limmar på dom på julafton :D ASNAJS. Slipper jag tänka på det sen där när man har 1000 andra saker att tänka på ;) Sjukt bra! 
*asg* 
Älskligen kom hem från firmafesten. PHEW, kändes nästan som att JAG blev full på hans andedräkt! XD Mår han säkert efter det imorgon också ;) Men det lät på honom som han hade haft roligt iaf! 
Nu ska jag försöka få honom i säng. 
Jag blir nog kvar uppe ett tag. Känner mig inte så värst trött än. 

Funderar på en fotorunda imorgon? Hm... Får se på vädret. Får se, får se...

Inga kommentarer: