19 dec. 2011

Jeeeej :D

Nya kläder beställda igen XD Hahaha. Fick min lönespec idag, och jag kan ju konstatera att jag inte kommer att svälta nästa månad heller. Höhö.


Och jag har 2 nätter och en dag kvar till Julledigheten :D Jeeej! Och typ 10 dagars ledighet! :D Jeeej!

Och jag ska jobba på nyårsdagen, natten mellan söndag och måndag. MEN det har jag Ingenting emot, för jag tjänar pengar Gräs då :D höhö.
It's all good....
Fan vad jag har det bra.

ENDA idag är att jag måste förbi ica på vägen till tåget idag. Maten jag lagade var inte sådär jättegod precis... Haha. Har lagat mat lite för sällan nu kanske XD hahaha.

Nyår spenderas hemma!
Ska fundera ut nåt svingott o laga.
Och jag ska till systemet då också.
MEN jag ska inte bli sådär sjukt full, för jag ska ju jobba då som sagt dagen efter. Men lite kanske ;) Höhö


It's All Good!

Inga kommentarer: