27 dec. 2011

Mellandagarna

och sen nyår förstås.

Först ska vi ta oss igenom mellandagarna. Jag måste hitta på något att göra. Jag borde städa och rensa och sånt nu när jag har tid, och faktiskt planerade att göra det. Kanske inte idag... haha. Just nu har jag bänkat mig framför Disney XD och sitter och kollar på en massa tecknat! :D Jeeej!
Ska iväg och möta älsklingen senare när han har slutat. En sväng på stan och utemat. Höhö, slipper laga mat ;) Och onsdag har jag bokat in en shoppingdejt :D Så awesome! :D

Mest av allt ska jag bara njuta av att jag är ledig..


Julen?
Jodå, den gick.
Fick mysiga tofflor och sockar att ha på mig hemma nu när det är så kallt ;) Så nu kommer jag inte frysa om fötterna! Och jag fick en sån supervarm halsduk! Bodybutter, en nagellackstorkare i form av en blåsande apa XD Lila nagellack :D Och en bok om fotografering! Den är på engelska, så den kommer vara lite jobbig att ta sig igenom, men den kommer säkert att reda ut både en och femtio olika saker för mig! :D Awesome!

Så jag måste nog ut en sväng och fota också nån dag ;) huhu.
Nu har jag ju tid!
Får vi se också om man har ork till det ;)

Inga kommentarer: