9 dec. 2011

*pysslig*

Sitter hemma och njuter av en kväll för mig själv.
Har suttit och pysslat som fan medan tv:n mest står på i bakgrunden. Härligt att slappna av sådär utan att behöva tänka på något alls. Har både maltesers, en Monster och chilinötter till handa, så ja, jag har det ganska jävla bra ikväll!
Fan vad jag satsar på julafton i år då! Har köpt 2 nya tröjor som kom igår. I förrgår? O_o och dom passade så jävla bra! Snygga som fan! Och jag har planerat att jag ska färga håret nästa helg, så det är så rött och fint som möjligt inför julen, utan att vara helt röd i hårbotten.
Och Ikväll har jag t o m gjort naglar som jag ska ha! Jag köpte ett sett med lösnaglar, såna med vanlig fransk manikyr. Så har jag målat lite och dekorerat dom en aning, så nu kommer man vara fin på julafton! :D Representabel inför Älsklingens familj också ;) Haha!

Dom ser kanske lite skabbiga ut, men man kommer ju inte sitta och studera dom på nära håll sådär hela tiden ;) Haha. På avstånd ser dom faktiskt riktigt professionella ut! :D

Oh well.
Funderar på att ta ett bad... Glo lite på film.
Älsklingen är ju på firmajulfest nu så jag är ensam hemma. Rätt najs faktiskt. Yääs yäss.

9 arbetsnätter kvar innan jul.... och 10 dagars ledighet.
*längtar*

Inga kommentarer: