9 dec. 2011

3 timmar kvar...

Sitter på rast och njuter av en dumle-snack och fanta och längtar hem. Eller ja, jag har det för jävla bra för att klaga, så det ska jag inte göra. Men jag är trött.
Idag har jag lite annorlunda uppgifter på jobb. Skönt med lite omväxling. Behöver inte tänka så mycket just nu, och jag har ju egen truck! :D

Så imorgon/idag är det Fredag! Härligt! Älskling ska på firmafest så jag blir ensam hemma. Ska pyssla! :D och kolla på film! :D
Skönt att vara hemma lite själv och få se på vilken film jag vill! :D

Och efter inatt har jag 9 nätter kvar att jobba detta året. Höhö. Sen är det jul och nyår.
Nice Nice.

Egentligen skulle jag kunna sitta och pilla navel hela natten om jag ville, men då går ju tiden så jävla sakta ;) haha, så Eve jobbar på! *duktig*

Hepp, in igen!
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: